Skieruj swoją karierę na właściwą linię:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce, od lat dbamy
o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów
i testować innowacyjnych rozwiązań. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół
w drodze do sukcesu.

Twoje zadania:

  • nadzór nad pracą podległego zespołu i działu kadr,
  • prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej spółki zgodnie z przyjętymi zasadami,
  • prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej,
  • ustalanie podstaw opodatkowania i sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT i VAT),
  • nadzór nad prawidłowością stosowanych rozwiązań podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • merytoryczny udział w realizacji przedsięwzięć dofinansowanych ze środków UE,
  • kontrola prawidłowości dokumentacji pod kątem bilansowym i podatkowym,
  • kontrola i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w dynamicznej, zmieniającej się organizacji przy ciekawych projektach,
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • premie okolicznościowe i jubileuszowe,
  • dopłata do wypoczynku pracowników i ich rodzin,
  • preferencyjne warunki korzystania z komunikacji miejskiej dla pracowników i ich rodzin,
  • firmowa kasa pożyczkowa,
  • inne korzyści dofinansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

Twoje przewagi:

  • min. 5 lat doświadczenia (warunek konieczny) na stanowisku Samodzielnej Księgowej najlepiej w spółce komunalnej lub firmie o profilu transportowym,
  • wykształcenie kierunkowe, wyższe
  • praktyczna znajomość zagadnień ustawy o rachunkowości, obowiązujących przepisów podatkowych i środków trwałych,
  • umiejętność delegowania zadań,
  • znajomość programów finansowo księgowych,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • rzetelność w wykonywaniu zadań.

 

Aplikacje można składać tradycyjnie w sekretariacie spółki (CV i list motywacyjny) bądź drogą elektroniczną [email protected]

 

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”

Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na ‪www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.