Skieruj swoją karierę na właściwą linię:
Wybierz ambitny kurs: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce od lat dbamy o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjne rozwiązania. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.
Twoje zadania:
- Kierowanie działem personalnym oraz nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi
- Ewidencja i prawidłowe rozliczanie czasu pracy pracowników
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnych z budżetem i potrzebami spółki, redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych
- Zarządzanie aplikacjami, budowanie bazy kandydatów
- Inicjowanie i realizowanie działań w ramach employer brandingu oraz innych projektów i działań HR
- Współpracy ze szkołami średnimi oraz uczelniami wyższymi
- Dbanie o wysokie zaangażowanie i motywację pracowników poprzez opracowywanie i wdrażanie narzędzi z tego obszaru
- Koordynowanie adaptacji nowych pracowników
- Koordynacja systemu oceny pracowniczej
- Doradzanie zarządowi w obszarze HR
- Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procedur HR oraz wewnętrznej polityki informacyjnej i kształtowania wizerunku Spółki wśród pracowników
- Udział w raportowaniu wynagrodzeń, stanu zatrudnienia, stanu urlopów, absencji etc. na potrzeby zarządu, działu księgowości, audytorów
- Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS, PFRON) oraz kontakt z tymi instytucjami
- Monitorowanie terminów umów czasowych, badań lekarskich i szkoleń bhp;
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowywaniem dokumentacji płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo - płacowym
- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych
Co oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwości rozwoju osobistego
- Interesującą, ambitną i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Samodzielne stanowisko pracy
Twoje przewagi:
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych poparta minimum 3 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe – mile widziane ekonomiczne, prawnicze
- Umiejętność współpracy i komunikatywność
- Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie
- Odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu, otwartość na zmiany
- Samodzielność, inicjatywa,
- Umiejętność szybkiej analizy danych
- Wysoka kultura osobista
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres sekretariat@pkmtychy.pl
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Na ofercie prosimy umieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”
Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.