Skieruj swoją karierę na właściwą linię:

Wybierz ambitny kurs: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce od lat dbamy o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjne rozwiązania. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.

Twoje zadania:

  • Kierowanie działem personalnym oraz nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi
  • Ewidencja i prawidłowe rozliczanie czasu pracy pracowników
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnych z budżetem i potrzebami spółki, redagowanie   i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych
  • Zarządzanie aplikacjami, budowanie bazy kandydatów
  • Inicjowanie i realizowanie działań w ramach employer brandingu oraz innych projektów i działań   HR
  • Współpracy ze szkołami średnimi oraz uczelniami wyższymi
  • Dbanie o wysokie zaangażowanie i motywację pracowników poprzez opracowywanie i wdrażanie  narzędzi z tego obszaru
  • Koordynowanie adaptacji nowych pracowników
  • Koordynacja systemu oceny pracowniczej
  • Doradzanie zarządowi w obszarze HR
  • Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procedur HR oraz wewnętrznej polityki informacyjnej i kształtowania wizerunku Spółki wśród pracowników
  • Udział w raportowaniu wynagrodzeń, stanu zatrudnienia, stanu urlopów, absencji etc. na potrzeby zarządu, działu księgowości, audytorów
  • Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS, PFRON) oraz kontakt z tymi instytucjami
  • Monitorowanie terminów umów czasowych, badań lekarskich i szkoleń bhp;
  • Nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowywaniem dokumentacji płacowej oraz naliczanie wynagrodzeń w programie kadrowo - płacowym
  • Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych

Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju osobistego
  • Interesującą, ambitną i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Samodzielne stanowisko pracy

 

Twoje przewagi:

  • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych poparta minimum 3 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe – mile widziane ekonomiczne, prawnicze
  • Umiejętność współpracy i komunikatywność
  • Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie
  • Odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu, otwartość na zmiany
  • Samodzielność, inicjatywa,
  • Umiejętność szybkiej analizy danych
  • Wysoka kultura osobista

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres sekretariat@pkmtychy.pl 

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”

Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na ‪www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.