Skieruj swoją karierę na właściwą linię:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce, od lat dbamy
o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjnych rozwiązań. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.

Twoje zadania:

  • przygotowywanie i wykonywanie czynności w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
  • opracowywanie dokumentacji przygotowywanych i przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • udział w pracach komisji przetargowej;
  • gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji;
  • przygotowywanie planów postępowań, sprawozdań, rejestrów;

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w dynamicznej, zmieniającej się organizacji przy ciekawych projektach,
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • premie okolicznościowe i jubileuszowe,
  • dopłata do wypoczynku pracowników i ich rodzin,
  • preferencyjne warunki korzystania z komunikacji miejskiej dla pracowników i ich rodzin,
  • firmowa kasa pożyczkowa,
  • inne korzyści dofinansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

Twoje przewagi:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to: administracyjne lub prawnicze)
  • minimum 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi;
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
  • znajomość pakietu MS Office, samodzielność.
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w grupie,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Aplikacje można składać tradycyjnie w sekretariacie spółki (CV i list motywacyjny) bądź drogą elektroniczną sekretariat@pkmtychy.pl

 

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”

Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na ‪www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.

Galeria