Skieruj swoją karierę na właściwą linię:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego w Polsce, od lat dbamy
o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów
i testować innowacyjnych rozwiązań. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół
w drodze do sukcesu.

Twoje zadania:

  • prowadzenie bieżącej eksploatacji autobusów, pojazdów ciężarowych i komunalnych,
  • koordynacja pracy i rozliczanie pracowników z czasowego i jakościowego wykonywania powierzonych obowiązków,
  • bieżąca kontrola stanu technicznego pojazdów,
  • wsparcie techniczne i szkolenie pracowników,
  • udział w procesie zakupowym pojazdów (opiniowanie techniczne),
  • prowadzenie rozliczeń z zużycia sprzętu oraz materiałów eksploatacyjnych,
  • wdrażanie usprawnień, mających na celu poprawę produktywności i efektywności pracy serwisu,
  • współpraca z dyspozytorami przewozów.

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pracę w dynamicznej, zmieniającej się organizacji przy ciekawych projektach,
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • premie okolicznościowe i jubileuszowe,
  • dopłata do wypoczynku pracowników i ich rodzin,
  • preferencyjne warunki korzystania z komunikacji miejskiej dla pracowników i ich rodzin,
  • firmowa kasa pożyczkowa,
  • inne korzyści dofinansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

Twoje przewagi:

  • wykształcenie techniczne średnie lub wyższe,
  • gruntowna wiedza na temat budowy pojazdów i umiejętność samodzielnego diagnozowania usterek,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, predyspozycje do kierowania pracą zespołu,
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku mechanika pojazdów,
  • znajomość systemów elektronicznych zabudowanych w pojazdach,
  • mile widziane prawo jazdy kat. C lub D,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office,
  • inicjatywa i gotowość do podejmowania działań optymalizacyjnych,
  • wysoka kultura pracy i umiejętność samoorganizacji.

 

Aplikacje można składać tradycyjnie w sekretariacie spółki (CV i list motywacyjny) bądź drogą elektroniczną [email protected]

 

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”

Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na ‪www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.

ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy