Skieruj swoją karierę na właściwą linię:

Wybierz ambitny kurs: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach należy do liderów transportu publicznego
w Polsce od lat dbamy o najwyższą jakość naszej pracy w trosce o środowisko i jakość życia w regionie. Codziennie ponad 300 naszych pracowników dba o to, aby 50 tysięcy pasażerów bezpiecznie dotarło do celu. Nie boimy się wytyczać ambitnych celów i testować innowacyjne rozwiązania. Poszukujemy najlepszych wzorców w Europie i sami dzielimy się doświadczeniami. Dzisiaj Twoje pomysły i zaangażowanie pozwolą pokonać kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Wzmocnij nasz zespół w drodze do sukcesu.

Twoje zadania:

  • Prowadzenie i obsługi sekretariatu;
  •  Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych
  •  Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w Spółce
  •  Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników.
  •  Przygotowywania wniosków do Sądu w celu wydania odpisów z Krajowego Rejestru Sądowego, Krajowego Rejestru Karnego oraz innych rejestrów i ewidencji.  
  •  Opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Spółki oraz prowadzenie ich ewidencji.
  •  Prowadzenie miesięcznych zestawień godzin pracy, absencji chorobowej i urlopów.
  •  Sporządzanie planu urlopów na dany rok kalendarzowy.
  •  Prowadzenie książki kontroli zewnętrznych oraz ewidencjonowanie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej w zakresie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej.
  •  Prowadzenia ewidencji skarg i wniosków.
  •  Wspomaganie zadań realizowanych przez Inspektora ds. zamówień publicznych.
  •  Sporządzania projektów pism.
  •  Zamawianie nowych pieczątek, prowadzenie rejestru pieczątek oraz likwidacja.
  •  Udzielania komórkom organizacyjnym informacji oraz wyjaśnień w zakresie wewnętrznych procedur.
  •  Wykonywanie innych zleconych zadań w sprawach należących do zadań Biura.

 

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę - pełny etat,
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • pracę w dynamicznej, zmieniającej się organizacji przy ciekawych projektach,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji na kursach i szkoleniach,
  • bogaty pakiet socjalny.

 

Twoje przewagi:

  •      wykształcenie minimum średnie;
  •  mile widziane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  •  umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office;
  •  dobra organizacja pracy, dokładność wykonywanych zadań;
  •  samodzielność, odpowiedzialność i sumienność;
  •  komunikatywność, pozytywne podejście, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  •  umiejętność pracy w zespole.

 

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres [email protected] w terminie 26.01.2020r.

 

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKM Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, moich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji na w/w stanowisko, a także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).”

Klauzula informacyjna i Polityka prywatności są dostępne na ‪www.pkmtychy.pl - w zakładce RODO.